AXUDA DE IGAPE: PROGRAMA CHEQUE DIXITALIZACIÓN COVID-19
Estas liña de axuda están dirixidas a impulsar os procesos de dixitalización máis axeitados que permitan ao comercio, autónomos e ás pequenas e medianas empresas reforzar a súa actividade.
RESUMEN AXUDAS
CHEQUE DIXITALIZACIÓN COVID 19
FINALIDADE
Axudas
a proxectos de dixitalización para facer fronte á situación provocada pola
COVID19.
BENEFICIARIOS E CONTÍA DA AXUDA
Micropemes
incluíndo autónomos de menos de 10 traballadores dos sectores
comercio, perruquerías, turismo, hostalería e transporte.
80%
ata 9.600€.
TIPO
Subvención
a fondo perdido.
INVESTIMENTO A APOIAR
-
Activos
dos seguintes tipos:
o
Equipos informáticos e outro
equipamento electrónico.
o
Licencias de Software estándar de
mercado.
o
Dispositivos de conectividade cando o traballo
se desenvolva nunha zona rural na que se deban
realizar gastos extraordinarios para adaptar a conexión a necesidades de acceso
a redes.
-
Gastos
de subscrición a software aboados por parte do solicitante durante
o período do gasto subvencionable.
-
Colaboracións
externas encamiñadas á adaptación e personalización dos
sistemas dixitais e
ao adestramento sobre a súa aplicación e uso.
RÉXIME
Concorrencia
non competitiva.
PRAZO DE SOLICITUDE
O
prazo de presentación de solicitudes de axuda comezará o día seguinte á
publicación desta convocatoria no DOG e finalizará o 30 de setembro de 2020,
agás esgotamento do crédito.
PRAZO DE EXECUCIÓN DOS PROXECTOS
Serán subvencionables os gastos realizados entre o 15 de marzo de 2020 e a data límite de xustificación establecida na resolución de concesión.
CHEQUE DIXITALIZACIÓN COVID 19
FINALIDADE
Apoiar
á empresa galega no desenvolvemento e implementación dun programa de
internacionalización dixital.
BENEFICIARIOS
E CONTÍA DA AXUDA
-
Autónomos e pemes que
acometan un Plan de Internacionalización dixital. 80%
de intensidade.
o
Unha única solicitude por empresa cun gasto subvencionable entre
25.000 € e 125.000€.
o
No caso do comercio retallista un gasto subvencionable entre
15.000 € e 100.000 €.
TIPO
Subvención
a fondo perdido.
INVESTIMENTO
A APOIAR
Consultaría
para a elaboración de:
Diagnóstico de potencial exportador dixital.
Plans de internacionalización dixital multicanal.
Plans de mercados electrónicos concretos.
Gastos de asesoría xurídica e legal para a internacionalización dixital.
Software
de:
Solucións tecnolóxicas para crear, xestionar e conectar catálogos dixitais
internacionais multi-idioma.
Adquisición, programación e integración de conectores entre plataformas con
sistemas de información (ERPs).
Solucións para o seguimento e optimización de canles de vendas e márketing
online.
Solucións de inbound márketing internacional para lograr captar, reter,
converter e fidelizar a usuarios de interese.
Outros gastos de:
Creación e adaptación de tendas online e catálogos online para o marketing e
vendas en mercados electrónicos.
Campañas de posicionamento SEM en directorios internacionais.
Servizos de call center internacionais.
RÉXIME
Concorrencia
non competitiva.
PRAZO
DE SOLICITUDE
O
prazo de presentación comezará o día seguinte á publicación da convocatoria no
DOG e finalizará o 30 de novembro de 2020, agás esgotamento do crédito.
PRAZO
DE EXECUCIÓN DOS PROXECTOS
Desde a data de solicitude ata o 30 de novembro de 2021.