SUBVENCIÓNS DIRIXIDAS AO MANTEMENTO DOS SECTORES ECONÓMICOS POLO COVID-19 DO CONCELLO DE REDONDELA.
OBXECTO
Concesión de axudas para os traballadores
autónomos, microempresas e pequenas empresas cuxo domicilio fiscal e local
comercial afecto á actividade radique no termo municipal de Redondela e este
permaneza cerrado ao público coma consecuencia das medidas derivadas da
declaración do estado de alarma provocado polo COVID-19.
BENEFICIARIOS
Poderán ser beneficiarias desta axuda as
persoas físicas e xurídicas, así como as comunidades de bens, sociedades civís
ou outras entidades económicas sen personalidade xurídica legalmente
constituídas que leven a cabo as actividades empresariais que cumpran os
seguintes requisitos:
a) Que se trate dunha actividade
empresarial.
b) Que a actividade sexa desenvolvida por
unha persoa traballadora autónoma, unha microempresa ou pequena empresa e
empresas de economía social.
Terán a consideración de persoas
traballadores autónomas aqueles que tributen mediante o sistema de módulos ou
ben os que tributando en estimación directa non superen un millón de euros de
importe neto de cifra de negocio anual (cuadrícula 01 modelo 130 ou equivalente
que acredita o importe anual).
Se considera pequenas empresas a afectos
da presente axuda aquelas que ocupen a menos de quince traballadores e que non
superen o millón de euros de importe neto de cifra de negocio (cuadrícula 0255
modelo 200 ou equivalente).
Aos efectos destas axuda terán a
consideración de empresas de economía social as que se recollen na Lei 5/2011,
de 29 de marzo, de Economía Social.
c) Que teña o seu domicilio fiscal da
actividade económica no termo municipal de Redondela.
d) Que a actividade empresarial se exerza
nun local comercial, específico e aberto ao público, radicado nunha vía
municipal deste termo municipal.
e) Que, ao ser cualificada, como non
esencial, se producira o cese total e absoluto da actividade, en aplicación do
disposto no artigo 10 do RD 463/2020, de 14 de marzo, modificado, polo RD
465/2020, de 17 de marzo. Aos efectos desta subvención as actividades que se
recollen no apartado cuarto do artigo tamén terán a consideración de que se
produciu o seu cese.
f) Que o suxeito solicitante estea exento
do Imposto de Actividades Económicas no exercicio fiscal de 2020, extremo que
se comprobará a través do último padrón aprobado.
g) Que estea dado de alta no réxime da
Seguridade Social ou na Mutua profesional correspondente e na Axencia Estatal
da Administración Tributaria no momento da presentación da solicitude.
h) A persoa solicitante deberá achegar
declaración responsable de se ten percibida ou solicitada outra axuda de
natureza análoga polo mesmo concepto doutras administracións ou entidades de
iniciativa social, de non ter incumpridas as obrigas por reintegro de
subvencións e de non concorrer ningunha das circunstancias previstas no artigo
13 apartado 2 da Lei 38/2003, do 17 de novembro, xeral de subvencións.
No caso de que a solicitude de subvención
sexa solicitada polas comunidades de bens, sociedades civís ou outras entidades
económicas sen personalidade xurídica legalmente constituídas que leven a cabo
as actividades empresariais estas deberán
facerse constar expresamente, tanto na solicitude como na resolución de
concesión, os compromisos de execución asumidos por cada membro da agrupación,
así como o importe de subvención a aplicar por cada un deles, que terán
igualmente a consideración de beneficiarios. En calquera caso, deberá nomearse
un representante ou apoderado único da agrupación, con poderes bastantes para
cumprir as obrigas que, como beneficiario, corresponden á agrupación. Non
poderá disolverse a agrupación ata que transcorrese o prazo de prescrición
previsto nos artigos 39 e 65 desta lei.
IMPORTES DAS AXUDAS
A subvención concederase para algunha das
seguintes liñas por un importe máximo de 500 € para cada liña:
Liña 1. Gastos de aluguer do local
comercial efectivamente realizados dende a declaración do estado de alarma ata
o cese do mesmo sempre que se acredite que o local destinado á actividade
profesional tivo que permanecer cerrado por tratarse dunha actividade non
esencial.
Liña 2. Transición ata o comercio online
ou optimización do existente. Serán subvencionables os seguintes gastos sempre
e cando estean vinculados co negocio para o que se solicite a axuda:
Gastos de consultaría e formación para a
dixitalización do negocio.
Gastos para o desenvolvemento ou mellora
web, así como para a introdución de pasarelas online de compras.
Gastos en marketing e promoción dixital.
Gastos anuais de subscrición a portais ou
Marketplace de venta online.
NON serán subvencionables os gastos
relativos a comisións por ventas.
Liña 3. Axudas para financiar
investimentos para acondicionamento de locais comerciais polos efectos do COVID
e para acadar espacios mais seguros ou da zona de terraza a través da compra de
mobiliario de calquera tipo que contribúa á protección individual de persoas e
clientes.
Os solicitantes poderán presentarse ata
un máximo de dúas liñas de subvención (1.000 euros).
PRESENTACIÓN DE SOLICITUDES
De xeito presencial: As persoas
interesadas poderán presentar a súa solicitude no modelo oficial, acompañada da
documentación esixida e debidamente cuberta e asinada, no Rexistro Xeral do
Concello de Redondela ou por calquera dos medios indicados no artigo 16.4 da
Lei 39/2015, de 1 de outubro, do Procedemento Administrativo Común das
Administracións Públicas. Neste caso e mentres non se produza a finalización do
proceso de desescalada poderá ser precisa a cita previa.
De xeito telemático: as persoas
interesadas poderán presentar a súa solicitude por medios electrónicos a través
da sede electrónica do Concello de Redondela, debendo proceder a súa sinatura a
través dos mecanismos admitidos na sede electrónica (https://redondela.sedelectronica.gal).
Este xeito será obrigatorio para aqueles solicitantes que non sexan persoas
físicas.
DOCUMENTACIÓN:
No caso das persoas físicas:
a). Solicitude segundo o modelo oficial,
debidamente cuberto.
b). Fotocopia do DNI ou documento
identificador, válido no territorio nacional, da persoa solicitante da
subvención
c). Certificado actualizado da situación
censal que indique a actividade económica coa fecha de alta, o domicilio fiscal
e do local do desenvolvemento da actividade.
d). Resolución ou certificación do alta
no réxime especial de traballadores autónomos ou na mutua profesional
correspondente.
e). Contrato do arrendamento en vigor do local
comercial onde se desenvolva á actividade.
f). Última declaración presentada de IRPF
aos efectos de acreditar sistema de tributación e importe neto de cifra de
negocio anual (modelo 130 ou equivalente).
g). Certificados de atoparse ao corrente
no cumprimento das obrigas tributarias coa Axencia Estatal da Administración
Tributaria (AEAT), fronte á Seguridade Social (TGSS) e fronte á Administración
tributaria de Galicia (ATRIGA).
h). Designación de conta bancaria na que
se deba facer o ingreso do importe da subvención e cuxo titular sexa o mesmo
solicitante.
i)
Memoria ou orzamento comprensivo das actuacións a realizar no caso de que se
solicite a subvención da liña 2 e/ou 3.
No caso das persoas xurídicas
a). Solicitude segundo o modelo oficial,
debidamente cuberto.
b) NIF da persoa xurídica, sociedade
civil, comunidade de bens ou outras entidades económicas sen personalidade
xurídica.
c). Certificado da situación censal da persoa
xurídica, sociedade civil, comunidade de bens, ou outras entidades económicas
sen personalidade xurídica que indique a actividade económica coa data de alta,
o domicilio fiscal e, no seu caso, o local de desenvolvemento da actividade.
d). Escritura de constitución e estatutos
da persoa xurídica actualizados e inscritos no Rexistro competente; no seu
caso, contrato de constitución debidamente rexistrado da sociedade civil,
comunidade de bens ou outras entidades económicas sen personalidade xurídica.
e). Acreditación dos poderes da persoa
administradora e da que presenta a solicitude, no caso de ser a mesma.
f). Fotocopia do DNI ou documento
identificador, válido no territorio nacional, da persoa administradora e da
persoa que presenta a solicitude, no caso de ser a mesma.
g). Alta no réxime da Seguridade Social
correspondente da persoa administradora.
h). Contrato do arrendamento en vigor do
local comercial onde se desenvolva á actividade.
l). Certificado emitido pola Seguridade
Social no que conste o número medio de traballadores no ano 2019 e último
modelo 200 ou equivalente presentado do Imposto de Sociedades.
m)
Certificados de atoparse ao corrente no cumprimento das obrigas tributarias coa
Axencia Estatal da Administración Tributaria (AEAT), fronte á Seguridade Social
(TGSS) e fronte á Administración tributaria de Galicia (ATRIGA).
n) Designación de conta bancaria na que
se deba facer o ingreso do importe da subvención e cuxo titular sexa o mesmo
solicitante.
ñ) Memoria ou orzamento comprensivo das
actuacións a realizar no caso de que se solicite a subvención da liña 2 e/ou 3.
PRAZO: Quince días hábiles contados a partir do día seguinte ao da publicación do extracto da convocatoria no Boletín Oficial da Provincia.
Documentos relacionados
- anexo I- solicitud axudas covid Redondela.pdf
- formulario anexo I- solicitud axudas covid Redondela.pdf