O DIRECTOR XERAL DE COMERCIO, MANUEL HEREDIA, VISITA REDONDELA
Na reunión de traballo tamén participación de diversas asociacións representantes do sector comercial da provincia como Vigo, Pontevedra e O Porriño.
A visita do Director Xeral de Comercio,
Manuel Heredia, a Redondela trae ao sector comercial unha inxección de ideas e
novos proxectos para o impulso do sector.
Representantes de asociacións de comerciantes de toda a
provincia de Pontevedra integrados na nova Federación de Comercio de Pontevedra
acompañaron a presentación ao Director Xeral de Comercio das liñas do Plan
Estratéxico “UN COMERCIO DE PROXIMIDADE RESILIENTE E SOSTIBLE” .
A entidade, que ven de reconfigurarse baixo
unha nova forma xurídica, integra un grupo de Asociacións territoriais e
Sectoriais que estruturan o tecido asociativo do comercio de proximidade da
provincia, o que representa a miles de establecementos comerciais que non so prestan
os seus servizos aos cidadáns se non que tamén aportan unha serie de valores a toda
a cidadanía de maneira gratuíta: mellora a seguridade das rúas, crean emprego de
calidade, contribúen cos seus impostos ao mantemento dos servizos públicos.
Pero, dadas as circunstancias actuais que afronta o sector, as que aos problemas estruturais súmase a brutal convulsión derivada do impacto da COVID 19, a entidade busca traballar nunha estratexia totalmente aliñada coas administracións públicas e que contribúa de maneira eficaz a reposicionar o sector comercial, manter a competitividade das empresas e sensibilizar a sociedade da importancia que ten dispor dun comercio de proximidade polos valores que entraña para as nosas vilas e cidades.
Para por en marcha este plan a Federación considera esencial o papel de todas as organizacións do sector e considera necesario estruturar un modelo permeable capaz de consensuar os aspectos estratéxicos e coordinar e delegar aqueles outros de carácter táctico.
Concretamente algúns dos asuntos abordados na xuntanza trataron
sobre:
-
Accións para visualizar
e observar a evolución do sector
- Dispor de ferramentas
de xestión e comunicación que faciliten a interacción das organización e de estas
co sector
-
Orientar liñas de
axudas ao sector e as asociación que estimulen o consumo.
- E tamén outras cuestións de vital importancia no curto prazo como as liñas de axudas destinadas ao sector comercio no marco do Plan de Recuperación, Transformación e Resiliencia anunciado hai tan so uns días na Conferencia Sectorial de Comercio Interior e que está dotado cun orzamento de 104 millóns de euros para 2021 e 415 millóns para os próximos tres anos con fondos do Plan de Recuperación para Europa NextGenerationEU.